Owner Post Them Follow Dash



Tsukei's (´▽`ʃƪ)
ଘ(੭ˊ꒳ˋ)੭✧Tsukei's blog

Assalamua'laikum!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
Instagram


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini

Kenangan Dulu~







Assalamualaikum*Peace upon to you*

Maaflah hari ni Ain malas nak letak gambar hehehe(-///-)
Mesti korang tetanya tanya apa yang kenangan dulu tu?Hah ni Ain nak ceritala nih....

Dulu masa Ain umur berapa ntah kan Ain naik basikal yang bawak basikal tu Fara pastu yang duduk belakang basikal Ain ngan liesya Tiga Orang tu!!!!Lepastu kitaorang naik lah basikal pusing pusing lah kan,,
Masa tengah naik tu kitaorang terjatuh kat dalam ________nak tahu tak hahahah kitaorang jatuh dalam Parit   ..Masa balik rumah tu diorang yang kat rumah tu tengok kitaorang hitam (>^^<) Lepastu diorang gelakkan kitaorang huhuhuhuuh Depa gelak pastu cakap "Pi mandi*sambil gelak*" Lepas dah mandi kitaorang tengoklah tempat yang kitaorang jatuh tadi tengok tengok ada bekas ktaorang HAHAHAHAHAHAAH.....
Ok tu yang pertama >.< ada lagi ok--

Ok yang keduanya pulak masa dulu dulu kitaorang suka main masak masak...
Ain buatlah nasi lemak*Menggunakan Pasir*lepastu bungkus dengan surat khabar lama masa Fara ngan liesya nak jual nasi lemak sebelum tu diorang jual nasi lemak naik basikal lepastu pakai topi keledar(~_!)
Masa diorang tengah jual nasi lemak diorang gelak gelah ntah pasai pakan tiba tiba depa jatuh pastu topi keledar tergolek lepastu nasi lemak pulak berterabur..Ain nampak pastu Ain marah diorang sebab penat penat je Ain buat nasi lemak tuh hhuhuhuhu sob sob (":_:")

Ok itu jelah Bye itu ja Ain pergi jalan dulu Assalamualaikum >.<
Harap terhibur bila baca :D